Laatste spullen pakken - Reisverslag uit Warnsveld, Nederland van Dianne Broodman - WaarBenJij.nu Laatste spullen pakken - Reisverslag uit Warnsveld, Nederland van Dianne Broodman - WaarBenJij.nu

Laatste spullen pakken

Blijf op de hoogte en volg Dianne

20 Juli 2014 | Nederland, Warnsveld

Morgen gaan we dan eindelijk aan onze lang voorbereide reis naar Zuid-Afrika beginnen!!!!
We worden allemaal al een beetje zenuwachtig nu het dan zover is. Hebben we alles wel bij ons, genoeg kleding en warm genoeg?
Het is daar namelijk nu wintertijd. Dat houd in dat het overdag tussen de 16 en 22 graden zal zijn, maar de nachten zullen flink afkoelen naar zo'n 5 graden, ook is het vanaf 18 uur donker. We zullen het gaan beleven.
De inentingen hebben we maanden geleden al gehaald. DTP en Hepatitis A. Het is nu geen Malaria-tijd en we komen ook niet in Malariagebieden, maar we zijn wel voorbereide met een paar flessen Deet, om andere muggen en insecten te weren.
Dus morgen om 18 uur zitten we in het vliegtuig, om eerst een tussenstop in Turkije te maken op Istanbul en vervolgens naar Kaapstad te vliegen. We komen daar dan dinsdag om 13 uur aan.

• 20 Juli 2014 - 11:02

Miranda Straatman:

Lieve Edwin, Dianne, Lynn en Noa
    We wensen jullie een geweldige tijd toe in Afrika!
    Wat zullen jullie daar een indrukken opdoen....
    Ik kan me voorstellen dat het heel erg spannend is om aan zo'n avontuur te gaan beginnen...
    Maar als ik de verhalen hoor van familieleden die daar ook al eens naar toe zijn geweest,
    moet het FANTASTISCH zijn.
    Fijn dat jullie d.m.v. waar ben jij nu, een reisverslag bijhouden zodat we jullie kunnen volgen in alles wat jullie doen en beleven...
    Een dikke kus van ons allemaal!
    Peter, Miranda, Britt en Tess

• 20 Juli 2014 - 11:05

Cor En Olga Broodman:

Eerst nog even Doodels weg brengen en lekker uit eten vandaag, tot straks!

• 20 Juli 2014 - 13:54

Marian:

Lieve allemaal,
    Geniet van alles op deze verre reis.

Wij zullen jullie volgen via deze site!,

Liefs Frans en Marian

• 21 Juli 2014 - 17:27

Nika En Claire:

Heeeeeel veel plezier!!!!!!
    Geniet er maar lekker van.
    Heel veel liefs van ons. xxxx