Dag 6 Stormsriver - Reisverslag uit Stormsvlei, Zuid-Afrika van Dianne Broodman - WaarBenJij.nu Dag 6 Stormsriver - Reisverslag uit Stormsvlei, Zuid-Afrika van Dianne Broodman - WaarBenJij.nu

Dag 6 Stormsriver

Blijf op de hoogte en volg Dianne

28 Juli 2014 | Zuid-Afrika, Stormsvlei

Vandaag rijden we naar Stormsriver. We gaan eerst naar de Blauwkransbrug om de hoogste Bungy-Jump van 216 meter te kijken. We zijn te vroeg, er is nog niemand die gaat springen en Noa ziet er bij nader inzien toch vanaf.......
Vanuit hier nemen we een mooie route door de vallei en komen overal Baboons tegen, zo leuk om al die apen te zien! Vooral die moeder met kind, je kan er uren naar kijken, maar we gaan verder.
We rijden door naar Tsitsikamma, nationaal park met een supermooie hangbrug over het water, hier moeten we natuurlijk overheen lopen. We hebben een kilometer over trappetjes afgelegd om er te komen, maar dit is zo de moeite waard, wat een uitzicht, wat een zee!
Vanuit hier rijden we naar onze chalet in Stormsriver, the Fernery Lodge .
Niet normaal, we rijden door een 6 km lang bos en komen aan bij een varen-kwekerij . Deze boer heeft goed geboert! Wat een mooie plek, de lodges liggen tegen de bergen aan en hebben verschillende chalets naast een stromende waterval. We mogen bij aankomst meteen genieten van een hottub en de sauna, een lekker relaxmomentje! s'Avonds lekker eten in het restaurant en ook dit was weer super, ons duurste verblijf deze reis, maar meer dan waard. Slechte wifi ontvangst, dus de foto's komen later.