Dag 14 St Lucia - Reisverslag uit Salt Rock, Zuid-Afrika van Dianne Broodman - WaarBenJij.nu Dag 14 St Lucia - Reisverslag uit Salt Rock, Zuid-Afrika van Dianne Broodman - WaarBenJij.nu

Dag 14 St Lucia

Blijf op de hoogte en volg Dianne

04 Augustus 2014 | Zuid-Afrika, Salt Rock

Vandaag lekker uitgeslapen en daarna door het National Park naar het strand Cape Vidal, wat een mooi breed en wit strand.
De apen komen ook hier gewoon het strand op om te kijken of er nog wat te eten valt, als je je spullen alleen achterlaat, snuffelen ze gewoon in je tassen! Dat zien we naast ons gebeuren.
We nemen een duik in de zee en blijven lekker wat zonnen.
Morgen gaan we naar Swaziland en daarna door naar het Krugerpark, we verwachten daar de komende 5 dagen geen of hele slechte wifi te hebben, dus de berichten zullen niet of later doorkomen.

• 05 Augustus 2014 - 09:29

Marian V.keulen:

Lief viertal,
    wij lezen met veel plezier jullie reis verslag elke dag.
    HEEEEEEEEEEEl veel plezier in Swazieland, en in het Paul Krugerpark doe vooral voorzichtig, kijken uit naar het volgende verslag.
    liefs uit Zoetermeer ook veel groetjes van Vincent Nika en Claire

• 05 Augustus 2014 - 15:35

Ineke:

Wat ontzettend leuk om op deze manier jullie reis een beetje mee te kunnen maken! Wat zullen jullie genieten en veel verschillende indrukken te verwerken hebben. Ben heel benieuwd naar de rest van jullie belevenissen!
    Dikke kus voor allemaal X

• 05 Augustus 2014 - 16:48

Miranda:

Hey we maakten ons even onterecht zorgen. Hadden al een aantal dagen niets meer van jullie vernomen. Maar het bleek gelukkig aan onze computer te liggen. Ha ha zo te zien gaat het met jullie fantastisch en beleven jullie de vakantie van je leven. Dikke kus van ons allemaal.

• 05 Augustus 2014 - 20:17

Roy Pieters:

Heee avonturiers...., jee wat leuk zeg om jullie belevenissen zo te volgen en wat leuk om al die bijgevoegde foto's zo te zien !!!! jullie hebben echt een indrukwekkende vakantie !! heel leuk om te lezen...
    wij afgelopen zondagmorgen uit marmaris terug gekomen.., een heel andere vakantie dan jullie hebben natuurlijk (maar zo'n vakantie hebben jullie ook al vaak mee gemaakt) maar ons daar ook prima vermaakt hoor !!! Marmaris is echt een leuk stadje.., leuke boulevard met veel terrasjes, voor Danique en vriendje was er de "Barstreet"" , wij vonden het daar echt heel leuk...!!!
    bij terugkomst gister de pc opgestart en ff de mail checken en stond jullie reisverslag erop.., echt heel leuk om te lezen !!! en ook goed dat je alles op schrijft, kan jezelf ook bij terugkomst alles nog rustig keertje terug lezen hihi.., jullie maken vast zoveel mee !!!!

Edwin, Dianne, Lynn en Noa, nog heel veel plezier daar...geniet ze lekker en is inderdaad denk de reis van jullie leven !!!! veel plezier nog !!!! en ik hoop tot snel !!!!

veel liefs uit Den Helder.. XXX