Dag 8 East Londen - Reisverslag uit Oost-Londen, Zuid-Afrika van Dianne Broodman - WaarBenJij.nu Dag 8 East Londen - Reisverslag uit Oost-Londen, Zuid-Afrika van Dianne Broodman - WaarBenJij.nu

Dag 8 East Londen

Blijf op de hoogte en volg Dianne

29 Juli 2014 | Zuid-Afrika, Oost-Londen

Vandaag zelf door het Addo park gereden en daarna door naar East Londen. We zijn om half 10 in het Addo park en spotten al snel een Jackhals. Wow, het is net een wolf, kijk ons recht aan en vliegt dan de bosjes in en weg is ie. Dan duurt het een hele poos voor we weer wat spotten, er zijn wel veel wratten zwijnen en kudu's te zien, maar die vinden we al niet meer zo interessant.
Dan komen we bij een waterdrinkplaats en zien een hele kudde olifanten, zo mooi!! Vooral die kleintjes zijn zo leuk om te zien.
Als we weer verder willen rijden, steken er net weer een aantal over, die ook naar de drinkplaats willen, dat geeft even een getrompetter, dus we gaan maar gauw verder.
We komen nog een buffel tegen, maar vandaag laten de leeuwen zich niet zien.
Iets verderop weer een hele kudde olifanten met een reuzemannetje, zo een meter van onze auto af, heel indrukwekkend, we blijven rustig wachten tot ze voorbij zijn en vervolgen onze weg dan. We rijden naar het zuiden van het park om zo naar East Londen te rijden. Het is de hele dag schitterend weer, ik denk zo'n 24 graden, we rijden even naar de zee als we in onze koffers hebben uitgepakt en eten weer lekker.
Vroeg naar bed, want morgen hebben we onze langste rij-dag van 500 km.

• 30 Juli 2014 - 15:45

Marian V.keulen:

Leuk, dat jullie zoveel mooie dingen zien wij kijken elkemorgen wat jullie beleefd hebben, geniet er van.
    Doe voorzichtig, en nog heeeeeeeeeeel veeeeëeeeel plezier
    GR.Frans Marian