Dag 4 Oudtshoorn - Reisverslag uit Oudtshoorn, Zuid-Afrika van Dianne Broodman - WaarBenJij.nu Dag 4 Oudtshoorn - Reisverslag uit Oudtshoorn, Zuid-Afrika van Dianne Broodman - WaarBenJij.nu

Dag 4 Oudtshoorn

Blijf op de hoogte en volg Dianne

25 Juli 2014 | Zuid-Afrika, Oudtshoorn

Vandaag een lange reisdag gehad, 370 km gereden, maar de weg was zo mooi door alle bergpassen heen, dat dat niet erg is. Route 62. We komen door verschillende dorpen heen, mensen lopen links en rechts van de straten, kleine kinderen gaan en komen naar school. Erg gevaarlijk zo langs de grote wegen!
We komen in een steeds droger landschap, hier zijn de struisvogelboerderijen van vroeger bekend. Vroeger vooral voor de veren voor alle sjieke dames, tegenwoordig vooral voor het leer en het vlees en nog maar voor 10% voor de veren.
Natuurlijk bezoeken we een boerderij en de meiden gaan zelfs struisvogelrijden!! Edwin en ik houden het maar bij struisvogelknuffelen.
We komen aan bij ons Guesthouse la Pension, waar we een eigen huisje hebben, echt Engels ingericht, heel sjiek, wat zullen we slapen.