Dag 11 Salt Rock - Reisverslag uit Salt Rock, Zuid-Afrika van Dianne Broodman - WaarBenJij.nu Dag 11 Salt Rock - Reisverslag uit Salt Rock, Zuid-Afrika van Dianne Broodman - WaarBenJij.nu

Dag 11 Salt Rock

Blijf op de hoogte en volg Dianne

01 Augustus 2014 | Zuid-Afrika, Salt Rock

Vanmorgen naar Salt Rock vertrokken, 220 km, voor een dagje strand op onze weg verder naar St Lucia.
Een prachtige kust hier, het is 24 graden, Edwin neemt een duik in de Indische Oceaan, de golven zijn erg hoog hier.
Als we aankomen in onze chalet, Zuiderzee guesthouse, bij een Nederlandse gastvrouw, worden we van alle kanten verwelkomt door monkies. De aapjes komen nieuwsgierig kijken wie er nu weer is aangekomen, wij moeten ook ff wennen aan hun aanwezigheid zo dichtbij, maar het is zo leuk om te zien, dus we zitten lekker buiten op ons balkon van de apenstreken te genieten.
We hebben inmiddels 2400km gereden vanaf Kaapstad, maar het voelt niet zwaar, want we weten dat iedere kilometer ons weer naar een mooi avontuur brengt en de wegen zijn goed begaanbaar.